سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود آهنگ جدید گروه سون سردی این نگاهو بشکن

    نظر

دانلود آهنگ جدید گروه سون سردی این نگاهو بشکن

ورژن اصلی و ریمیکس

ترانه: 7 باند . تنظیم موزیک: سون بند

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of 7 Band – Vasat Mimiram

دانلود آهنگ گروه سون سردی این نگاهو بشکن

 

.

متن آهنگ گروه سون سردی این نگاهو بشکن

??

سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه میمیرم بی تو  خوندن من یه بهانه ست یه سرود عاشقانه ست

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه میمیرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم با تو میمونم واسه همیشه

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم با تو میمونم واسه همیشه

خاطرات تو را چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم با تو میمونم واسه همیشه

سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست

بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه میمیرم بی تو  خوندن من یه بهانه ست یه سرود عاشقانه ست

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه میمیرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم با تو میمونم واسه همیشه

خاطرات تو را چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم با تو میمونم واسه همیشه

.

دانلود آهنگ گروه سون سردی این نگاهو بشکن