سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی دسته گل

    نظر

مجید رضوی دسته گل

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی دسته گل

.

ترانه: مجید رضوی . تنظیم موزیک: مجید رضوی

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Majid Razavi – Daste Gol

دانلود آهنگ مجید رضوی دسته گل

 

.

متن آهنگ دسته گل از مجید رضوی

??

حرفایی که زدم همش از رو علاقه بود هر کی میبینه منو میگه چته بلا به دور

همش از درده مریضم کرده عشق زیادی نمکِ رو زخمه

اگه بهت گیر میدادم نبود دست خودم نمیخواستم اذیتت کنم دسته گلم

تو به دل نگیر عزیزم دیوونه شدم تو بزرگی کن و برگرد من دست پرم

هر چی گفتمو پس میگیرم میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

هر چی گفتمو پس میگیرم میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

اگه بیای میشم بارونت خودم رو سرت میبارم تا یکم آرومت کنم

قلبمو میپیچمش کادو میکنم تو که باشی اینجوری از دنیا نمیبرم

هر چی گفتمو پس میگیرم میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

هر چی گفتمو پس میگیرم میخوام عشقتو دست بگیرم

هر چی گل واست هست بچینم بریزم رو سرت جشن بگیرم تو بیا

.

دانلود آهنگ مجید رضوی دسته گل