سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی یکی توی دلمه

    نظر

رضا مریدی یکی توی دلمه فرق داره با همه

دانلود آهنگ جدید رضا مریدی یکی توی دلمه فرق داره با همه

آهنگ یکی توی دلمه فرق داره باهمه با گیتار

در این پست برای شما یکی از زیباترین آهنگ‌های عاشقانه را تهیه کردیم

امیدوارم دانلود کنید و لذت ببرید لطفا نظر خود را در مورد آهنگ بگوید تشکر

ترانه: رضا مریدی . تنظیم موزیک: رضا مریدی

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Reza Moridi – Yeki Tooye Delame

کامل آهنگ پخش شد !

دانلود آهنگ رضا مریدی یکی توی دلمه فرق داره با همه

 

.

متن آهنگ یکی توی دلمه فرق داره با همه از رضا مریدی

??

.

یکی توی دلمه فرق داره با همه ??

واسش جونمم بدم بازم خیلی کمه بازم خیلی کمه

یه حسی تو چشاش دلم رفته براش

مثل اون دیگه نیست مال من بشه کاش مال من بشه کاش

یکی توی دلمه فرق داره با همه ??

واسش جونمم بدم بازم خیلی کمه بازم خیلی کمه

یه حسی تو چشاش دلم رفته براش

مثل اون دیگه نیست مال من بشه کاش مال من بشه کاش

رضا مریدی یکی توی دلمه فرق داره با همه