سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دانلود آهنگ جدید میثاق راد چند روزی تعطیله

    نظر

دانلود آهنگ جدید میثاق راد چند روزی تعطیله

میزنیم بیرون دوتامون منو تو شب + ریمیکس

ترانه: میثاق راد . تنظیم موزیک: میثاق راد

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Misagh Raad – Chand Roozi Tatile

دانلود آهنگ میثاق راد چند روزی تعطیله - میزنیم بیرون دوتامون منو تو شب

 

.

متن آهنگ چند روزی تعطیله از میثاق راد

??

میزنیم بیرون دوتامون منو تو شب نم بارون نگاه بهم میکنی ?? آروم میگم شما عشق منی خانوم ??

جاده و شب و زمین سر مستقیم میریم همینطور امشب پایتم عشقم چونکه شما مال منی در کل ??

چند روزی تعطیله خب حوصلمون سر میره ??

دوست دارم یه طرفی بریم حالا که دلامون گیره ??

من باشم و خود تو بیدار باشیم تا خود صبح دوست دارم خاطره بازیامون بذارم دور کند ??

بریم یه جایی غم نباشه میره یه نفره صد تا عاشق خودشو بکشه کسی محاله بتونه عین ما شه ??

بریم یه جایی غم نباشه بریم یه جایی غم نباشه ??????

دانلود آهنگ میثاق راد چند روزی تعطیله

چند روزی تعطیله خب حوصلمون سر میره ??

دوست دارم یه طرفی بریم حالا که دلامون گیره ??

من باشم و خود تو بیدار باشیم  تا خود صبح ??

دوست دارم خاطره بازیامون بذارم دور کند ??

.

دانلود آهنگ چند روزی تعطیله میثاق راد

.