سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

15 اشتباه رایج در خرید ویلا

    نظر

15 اشتباه رایج در خرید ویلا

ما در سایت اویم شاهانه برای شما 15 اشتباه رایج در خرید ویلا و تحقیقات دقیق و ارزیابی خانه های موجود برای خرید این احتمال را فراهم می کند که خانه جدید شما راحت و با صرفه تر از نظر اجرا و نگهداری و حفظ ارزش آن در آینده باشد. 15 اشتباه رایج در خرید ویلازمان صرف شده در حال حاضر باید به حداقل رساندن هزینه های بهسازی خانه کمک کند یا حداقل شما را از هزینه های احتمالی و تلاش لازم برای ایجاد خانه رویایی پایدار خود آگاه سازد.

 تحقیق پیش از خرید ویلا

عملکرد حرارتی قسمتهای موجود خانه جدید شما معمولاً هنگام خرید آن از آجر ، بتن یا سنگ ریخته می شود. با این وجود می توانید عملکرد حرارتی را هنگام طراحی و ساخت اضافات بهبود بخشید. به روز رسانی می تواند گران باشد اما با جستجوی مشاوره متخصص و انتخاب دقیق می توان هزینه آن را بسیار کاهش داد.

خرید ویلا بر اساس آب و هوا

تحقیق خود را با مشخص کردن منطقه آب و هوایی خود از نقشه در طراحی شرایط آب و هوایی شروع کرده و درک خوبی از نحوه انتخاب خانه برای کار با شما و نه در برابر آب و هوای خود ایجاد کنید.

دستیابی به راحتی حرارتی را با کمترین هزینه عملیاتی در حال تصمیم گیری در هر مرحله ، محوری کنید. گرمایش و سرمایش غیرفعال برای کار رایگان است اما به روزرسانی یک خانه موجود برای دستیابی به آسایش حرارتی بهتر نقاشی ساختمان (تعداد بیشتری ستاره تحت برنامه رتبه بندی انرژی خانه در سراسر کشور (NatHERS)) هزینه دارد – به ویژه در آب و هوایی که دارای گرمای کمکی بالا یا نیاز به سرمایش است (به طراحی آب و هوا مراجعه کنید. )

بهره وری انرژی چقدر است؟

تحقیقات انجام شده در ACT (جایی که افشای رتبه بندی بهره وری انرژی برای بیش از یک دهه اجباری است) نشان داد که، در یک بازار متوسط ??، خریداران آماده بودند تا برای هر ستاره اضافی 15000 دلار بیشتر بپردازند (DEWHA 2008).

هزینه ارتقاء خانه 2 ستاره مناسب به 6 یا 7 ستاره بسیار کمتر از مبلغی است که خریداران روی آن می گذارند. با این حال، یک خانه با طراحی بد ، ساخته شده یا جهت دهی می تواند هزینه های قابل توجهی بیشتر داشته باشد.

مطالعات قبل از خرید ویلا

مطالعات قبل از خرید ویلا

خانه رویایی شما در مراحل مقرون به صرفه

اگر پیشرفت در خانه را انجام دهید، یک سفر با برنامه ریزی و برنامه ریزی شده که در هر مرحله از زندگی شما نیازهای شما را برآورده می کند، اغلب از یک تلاش برای انجام همه کارها به طور همزمان ، ارزان تر ، راحت تر و انعطاف پذیر را ارائه می دهد.

قبل از ورود به بازار یا برنامه ریزی برای پیشرفت های خود، کارهای خانه خود را بر اساس هزینه احتمالی اصلاحات ، به روز رسانی ها و موارد اضافی انجام دهید. دامنه هزینه های مرتبط با:

  • تعمیرات، نگهداری و اصلاح
  • مقاوم سازی ویژگی های پایدار
  • بازسازی های جزئی و به روز رسانی ها
  • به روز رسانی های اساسی و اضافات (نگاه کنید به بهسازی برنامه ریزی خانه ؛ تحقیقات مقدماتی ؛ دسترسی).

بررسی ویلا قبل از خرید

بازرسی در یک خانه به شما امکان می دهد تا در فضا، چیدمان و ساختار خود مشاهده کنید. طراحی هتل با این حال، تله های پنهان و فرصت های ارزان قیمت اغلب توسط خریداران بی تجربه از دست می روند.

گاهی اوقات معامله آشکار می تواند برای عملکرد پایدار دشوار یا بسیار پرهزینه باشد. برعکس ، یک خانه به ظاهر گران ممکن است به سادگی و با هزینه به روز شود. اینها ارزیابی ها و تصمیمات پیچیده ای است.

ارزیابی دقیق قبل از خرید اولین قدم اساسی در انتخاب خانه موجود برای خرید و بعداً نوسازی است. برای شناسایی پتانسیل خانه ، افشای مشکلات پنهان و متعادل کردن هزینه اصلاح یا نوسازی در برابر قیمت خرید ، در نظر بگیرید که یک مشاور باتجربه و حرفه ای (طراح یا سازنده) درگیر شوید. این توصیه می تواند بیش از خود هزینه بپردازد.

مطالعات قبل از خرید ویلا و طراحی ویلا یک سرمایه گذاری اندک در مشاوره متخصص در این مرحله می تواند از سالها هزینه و ناامیدی جلوگیری کند.

ایجاد یک لیست آرزو

شروع به تهیه لیست آرزوهایی از ویژگی های مورد نظر خود در یک خانه کنید. توجه داشته باشید که ویژگی های قابل مذاکره نیست و کدام یک مطلوب اما کاملاً لازم نیست. ارزیابی خانه فعلی شما برای تعیین اینکه چه چیزی در مورد آن خوب عمل می کند و چه چیزی نمی تواند نقطه شروع خوبی باشد (به تحقیقات مقدماتی مراجعه کنید).

سه ویژگی قابل مذاکره در خانه موجود عبارتند از:

  • دسترسی خورشیدی برای گرم کردن منفعل ، آب گرم خورشیدی و تولید برق پشت بام
  • دسترسی به نسیم خنک کننده (مستقیم یا از بین بردن)
  • الزامات حمل و نقل کم (نزدیک به مغازه ها ، مدارس ، کار و حمل و نقل عمومی) (به گرمایش خورشیدی منفعل ؛ خنک کننده غیرفعال ؛ حمل و نقل) مراجعه کنید.

خونسرد خرید کنید

در آب و هوای مرطوب رطوبت سقف دسترسی خورشیدی برای تولید آب گرم خورشیدی و تولید فتوولتائیک مطلوب است ارزانترین روش ساخت ویلا اما سایه زنی همه دیوارها و لعاب بسیار ترجیح داده می شود 15 اشتباه رایج در خرید ویلا سیستم های خنک کننده خورشیدی به زودی جایگزینی مناسب برای سیستم های تهویه مطبوع سنتی خواهند بود خانه ای با این خصوصیات اساسی معمولاً می تواند سازگار شود تا بتواند سبک زندگی پایداری با هزینه نسبتاً کم داشته باشد. خانه ای بدون آنها می تواند برای خانواده هایی که مایل به دستیابی به یک سبک زندگی کم هزینه و پایدار هستند ، به یک منبع ناامیدکننده تبدیل شود چیزهایی ثبت نام نقاشی ساختمان فنی حرفه ای مانند فضای اضافی یا اتاق ها ، کمد های بیشتر و آشپزخانه یا حمام جدید می توانند هنگام بازسازی خانه یا تمدید خانه ، اضافه شوند. هنگام نوسازی نیز می توانید پیشرفت کنید:

  • راحتی حرارتی (جابجایی یا تعویض ویندوز و لعاب ، اضافه کردن عایق یا سایه زنی)
  • بهره وری انرژی (جایگزین روشنایی و لوازم)
  • راندمان آب (نصب توالت های کارآمد ، حمام ها و شیرهای آب ، مخزن آب باران و باغی با آب کم).

تحقیقات مقدماتی بازار

دریابید که چه چیزی در دسترس شماست.

  • به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.
  • حومه یا محلی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما باشد و وابستگی حمل و نقل را کاهش دهد.
  • لیستی از خانه هایی را تهیه کنید که به بهترین وجه با لیست خواسته های شما مطابقت داشته و روند بازرسی را آغاز کنند.

اگر در ACT زندگی می کنید ، از رتبه بندی بهره وری انرژی ارائه شده توسط فروشندگان استفاده کنید تا به شما در انتخاب ویژگی های مشابه کمک کند.

نمایندگان املاک و مستغلات می توانند مشاوره مفیدی در مورد چگونگی بازسازی هایی که در نظر دارید ممکن است بر ارزش خانه شما تأثیر بگذارد ، ارائه دهند ، اگرچه این اغلب نمای کوتاه مدت است که بر اساس بازار امروز ایجاد می شود. ممکن است افزایش قیمت انرژی یا تغییر آگاهی از محیط زیست را در نظر نگیرد. با این حال ، تقاضا برای مسکن پایدار رو به رشد است و برخی از زنجیره های بزرگ نمایندگی وب سایت های خود را برای ارتقاء پایدار توصیه می کنند (به تحقیقات مقدماتی مراجعه کنید).

15 اشتباه رایج در خرید ویلا

15 اشتباه رایج در خرید ویلا

حداقل نیازهای گرمایش و سرمایش منفعل

در آب و هوای خنک تر (جایی که گرمایش نیاز اصلی آن است) و خانه شامل جرم حرارتی است ، ثبت نام نقاشی ساختمان دسترسی خورشیدی به مناطق لعاب دار باید از ویژگی های “قابل مذاکره نبود” باشد (به جرم حرارتی مراجعه کنید).

جایی که این غیرقابل تحقق است و خانه مزایای دیگری دارد ، سیستم های گرمایشی فعال را با کلکتورهای خورشیدی مستقر در مناطق دسترسی خورشیدی در پشت بام در نظر بگیرید و به سیستم های گرمایش درون و یا هیدرولیک متصل شوید. اینها می توانند به همان اندازه مؤثر باشند اما باعث افزایش هزینه شوند (به گرمایش و سرمایش مراجعه کنید).

در آب و هوای معتدل که سرمایش سهم بسزایی در استفاده از انرژی دارد ، دسترسی به نسیم خنک کننده می تواند به همان اندازه دسترسی به خورشید مهم باشد ، اما دسترسی خوب به هر دو ایده آل است.

در آب و هوای گرم و مرطوب، هوای مرطوب که تنها نیاز آن به خنک کننده است طراحی ویلا کلاسیک (به عنوان مثال داروین) ، دسترسی خورشیدی به پنجره ها و دیوارها نامطلوب است ، اما دسترسی به پشت بام برای آب گرم خورشیدی و تولید برق پشت بام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در آب و هوای معتدل ، صرفه جویی در مصرف انرژی توسط ستارگان اضافی کمتر است ، و کاهش معادل انتشار کربن از خانه های موجود اغلب با گرمایش فعال خورشیدی ، خنک کننده غیرفعال و پنکه ها ، آب گرم خورشیدی و تولید برق خورشیدی در پشت بام به طور موثرتری حاصل می شود.

هنگام جستجوی خانه یا برنامه ریزی برای نوسازی ، از هزینه و مزایای نسبی هریک از این گزینه های مقاوم سازی در منطقه آب و هوایی خود آگاه باشید و آنها را در ارزیابی و مذاکرات خود قرار دهید (به بخش طراحی آب و هوا مراجعه کنید).

ساختار ، نمناک ، موریانه و آتش

ترک خوردگی سازه در اثر خاکهای واکنشی (خاک رس) یا فرونشست می تواند در صورت عدم توجه ، نقاشی ساختمان جدید طول عمر خانه را کاهش دهد. همچنین باعث گرمازدگی و ترسیمی می شود و برای تعمیر در سنگ تراشی می تواند گران باشد. ترک ها یا علائم مربوط به تعمیر آنها را بررسی کنید و آنها را قبل از ارائه پیشنهاد توسط یک سازنده یا مهندس بررسی کنید. چرخه شدیدتر خشکسالی و باران شدید همراه با تغییرات آب و هوا احتمالاً روند ترک خوردگی در مناطقی که دارای خاکهای واکنشی هستند را تسریع می کند.

افزایش سطح مرطوب کاملاً ناخوشایند است و پیامدهای نامطلوب سلامتی و کیفیت هوا دارد. همچنین باعث کاهش طول عمر یک خانه می شود و در عین حال که در بیشتر موارد اصلاح آن نسبتاً ساده است ، می تواند بسیار گران باشد.

قرارداد شما باید مشروط به دریافت یک بازرسی موریانه رضایت بخش و معتبر در همه مناطق معدود استرالیا عاری از خطر موریانه باشد.