سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

جوانسازی صورت با لیزرفوتونا

    نظر


پوست صورت و سایر نواحی بدن در سنین 25 الی 30 سالگی در بهترین شرایط سلامت و جوانی قراردارند و از این سنین به بعد به مرور زمان دچار تغییرات تخریبی و شروع علایم و مراحل پیری پوست میشوند . در واقع بواسطه وجود عوامل استرسی مختلف میزان سرعت تخریب از میزان سرعت ترمیم و بازسازی بیشتر شده و آرام آرام علایم پیری نمایان میگردد .

 

 

  لیزر فوتونا

 

 دستگاه لیزر فوتونا  پیشرفته ترین دستگاه روز دنیا در زمینه لیزرهای جوانساز است و به معجزه قرن 21 در زمینه جوانسازی و لیفت صورت مشهور شده است . این دستگاه با دارا بودن بیش از 52 تاییدیه از سازمان غذا و داروی امریکا که مهمترین و معتبرترین مرجع بررسی کننده کیفیت تجهیزات پزشکی دردنیا هستند ، به خوبی ثابت کرده است که میتواند اعتماد بزرگان این رشته در علم پزشکی را به خود جلب نماید .

 

برای اینکه مبحث جوانسازی پوست را راحت تر درک کنید یک مثال ساده برایتان بیان میکنم . فرض کنید یک قطعه کش تحت کشیدگی مستمر قرار بگیرد ، بعد از مدتی دچار شلی و افتادگی و کاهش قدرت کشسانی آن میشود . پوست بدن و صورت هم به مرور زمان به خاطر فشارجاذبه زمین دچار شلی و افتادگی و کاهش قدرت الاستیسیته پوستی میشوند .

 

جوانسازی صورت با لیزر

 

در این روش با استفاده از تابش ملایم و کنترل شده نورلیزر به سطح پوست و انجام تنظیمات ویژه مخصوص نواحی خاص صورت ، آرام آرام شبکه کلاژن و الاستین لایه میانی پوست شروع به بازسازی مجدد کرده و به صورت کاملا طبیعی لایه های پوستی ترمیم و بازسازی مجدد میشود .

در این روش لایه میانی پوست که نقش اصلی درزمینه کلاژن سازی را برعهده دارد بصورت مرحله به مرحله شروع به ساخت پروتئین های مربوط به جوانسازی کرده و طی یک بازه زمانی 45 الی 60 روزه اثرات عالی لیفت صورت با لیزر مشاهده میشود .

 

البته ناگفته نماند که در این ایام هرچقدرمصرف مواد مولتی ویتامین های مغذی پوست و کرم های آبرسان و کلاژن ساز بیشتر باشد سرعت و مقدار ترمیم لایه های پوستی بیشتر بوده و اثرات جوانسازی بیشتری را شاهد خواهیم بود .

 

این روش کاملا سرپایی بوده و نیاز به بستری شدن ندارد . کار بادستگاه لیزر فوتونا اصلا درد ندارد و طی یک الی دو ساعت انجام میشود . هیچ عارضه جانبی ندارد وجزء بهترین روشهای لیفت و جوانسازی صورت در دنیا مطرح است .

 

تعداد دفعات و تکرا جلسات لیزر فوتونا

 

بطور معمول برای یک فرد پنجاه ساله دو الی سه مرتبه بفاصله هر سی روز یکبار

پیشنهاد میشود جلسات تکرار بشود و بعد از آن متناسب با میزان مراقبت و دوری از عوامل مخرب ، هر یک سال یک جلسه تکرار شود .

 

قیمت و هزینه لیزر فوتونا

 

درمورد قیمت و هزینه لیزر فوتونا این چند مورد را باید در نظر داشته باشید . اول اینکه بعضی از افراد نیاز دارند فقط روی قسمتهای خاصی از صورتشان لیزر زده بشود نه کل صورت . و از طرفی بعضی از افراد هم نیاز دارند چندین جلسه درمان انجام بدهند که به نتیجه عالی و رضایت بخشی برسند. بر همین اساس قیمتهای جلسه ای و متغییر است که میتوانید با انجام مشاوره و تعیین بهترین پلن درمانی برای شما قیمت حدودی را برایتان ارزیابی کنیم .

 

ماندگاری لیزر فوتونا معمولا پس از اتمام تعداد جلسات درمانی استاندارد که متوسط سه الی پنج جلسه است بالای شش الی نه ماه ماندگاری خیلی خوب و عالی دارد و نظرات درمورد لیزر فوتونا در بسیاری از موارد عالی و رضایت بخش است .

عوارض لیزر فوتونا تقریبا هیچ است و دستگاه بسیار عالی و ایمن و موثری است البته باید با تنظیمات استاندارد برای بیماران درمان انجام بشود .

لیزر فوتونا برای اسکار فوق العاده جوابدهی و نتیجه بخش است