سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اهنگ سپاس سپاس معلم سپاس

    نظر

اهنگ سپاس سپاس معلم سپاس

نسخه اصلی بدون کلام و با کلام برای دانلود قرار داده شده

سپاس سپاس معلم سپاس


Download a new song of moelam sapas

سپاس سپاس معلم سپاس با کلام و بی کلام + دانلود و متن

سپاس سپاس معلم سپاس

متن

سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس
سلام من به تو ♥ ای طلوع جاوید
طلایه دار نور ♥ باغبان خورشید
شده جهان من روشن از حضور تو
نگاه من شده جلوه گاه نور تو ( 2 بار )
بر چهره ات نقش صلابت
لبخند تو صبح سپید است
در سینه ی دریاییت عشق
در چشم بیدارت امید است
سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس
شکفته در دلم مهر آسمانیت
همیشه پرفروغ ♥ شمع مهربانیت
چراغ راه من علم و دانش تو بود
دلم به یاد تو شعر عاشقی سرود ( 2 بار )
با سلاح دانش در مسیر دین
رفتی به جنگ تیرگی ها
نقشی کشیدی جاودانه
بر صفحه ی اندیشه ما
سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس